.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
وقتی با یک قهرمان پلاستیکی طرفیم!

به گزارش شمال نیوز ، یکی از فعالان فضای مجازی در صفحه توئیتر خود درباره توماج صالحی نوشت:

 

این روزها درباره توماج صالحی خیلی حرف زده میشه و سعی میشه ازش یک قهرمان ساخته بشه. ولی آیا واقعا اینطوره یا اینکه ما با یک قهرمان پلاستیکی طرفیم؟

 

از طریق دوستانم کمی پرس و جو کردم و حالا تو این رشتو میخوام درباره اش صحبت کنم:

 

اول اینکه بدونیم توماج صالحی تو خانواده‌ای کاملا سیاسی و مخالف نظام بزرگ شده، دایی و دختر خاله‌هاش مقیم خارج و معاند هستند. با اینکه تاقبل دستگیری با اونا رابطه خوبی نداشته اما الان دارن از برند توماج برای خودشون مزایاکسب می‌کنن و برای مردم داخل ایران نسخه آشوب تجویز می‌کنن.

 

با این حال جالبه که توماج حتی به خانواده و فامیل از جمله مادرش که از اعضای گروهک‌های تروریستی در اوائل انقلاب بوده وفادار نیست و درهمه‌ی حرف‌هاش سعی می‌کنه خودش رو از اونها جدا کنه. حتی دراعترافاتش ازاینکه ازش حمایت میکنن مثلا ابرازتعجب می‌کنه ومیگه به خاطرپول این کارو میکنن!

 

از خونواده که بگذریم، به نظرات خودش میرسیم که برخلاف زمان کری خوندن‌های مجازیش، الان درباره فوت مهسا امینی میگه نمیدونه کشته شده یا بطورعادی فوت کرده و اگر بابت استرس فوت شده بهتر بود با عواملش برخورد بشه تا کار بالا نگیره!

 

انگار دیگه از اسم رمز مهسا خبری نیست

 

به نظر میاد توماج نه تنها همکاری خوبی با دستگاه‌های امنیتی داشته بلکه به هوادارای مجازیش هم رحم نکرده و مسئولیت بعضی از مواضع و حتی آهنگ‌هاش(مثل حجاب بی‌حجاب) رو گردن فشارهای اونا انداخته

 

بله؛ توماج صالحی، حتی دروغ‌هایی که درباره شکنجه و ضرب و شتم زندانی‌ها گفته رو هم پس گرفته و میگه منظورش دو سه مورد خاص بوده و این رویه در زندان‌ها اصلا رایج نیست و جالبه که اینجا هم دوباره تقصیر رو به گردن کامنت‌ها و دایرکت‌هایی که از هوادارانش می‌گرفته میندازه!

 

توماج، حمایت از بهایی‌هارو هم انکارکرده و ناشی از بی‌اطلاعی خودش دونسته، مصی علی‌نژاد رو دروغگو و کاسب شناخته، از این طرف هم فقط عملکرد بخش‌هایی ازنظام رو نمی‌پسنده، بابت توهین‌هایی که در ویدئوهاش داشته، مکررا عذرخواهی کرده، ازهمه هم میخواد که تحت تأثیرحرفاش، به سمت خشونت نرن!

 

تا یادم نرفته اینم بگم که توماج صالحی در سال ۱۴۰۰ هم یکبار دستگیر شده و برای جبران ،موزیک «ببخشید» رو برای نظام ساخته و ابراز تمایل برای همکاری داشته و از یه زمانی تحت تاثیر رسانه ها، جوگیر و تند شده.

 

در آخر هم بگم تغییر مجدد و تند شدن توماج علیه نظام، ذهن ها رو سمت هدایت و حمایت های کشورهای خارجی میبره. همونطور که بعد دستگیریش اکانتش هنوز توسط نگین نیکنام که الان خارج از کشور پناهنده شده محتوا تولید می کنه و با رسانه‌های معاند مصاحبه میکنه.

 

اگر چه توماج صالحی بابت کارهاش ابراز ندامت و پشیمانی کرده، حتی شاید به خاطر همکاری هاش تو مجازاتش هم تخفیف قائل بشن، اما واقعا خسارت‌هایی که افرادی مثل توماج به کشور میزنن هم قابل جبرانه؟

 

   


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.115 seconds.